You are either not logged in or not registered with our community. Click here to register.
 
December 03, 2016, 05:38:24 AM

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Click here if you are having problems.
Default Wide Screen Beige Lilac Rainbow Black & Blue October Send us your theme!

Hark!  The Herald!
Holiday Issue 2016

Wiki Blogs Dicebot

Author Topic: Guess something about the next Person.  (Read 257550 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Scoot Morningside

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #425 on: September 23, 2010, 12:37:58 AM »
You would think so, but not really. Just a fan of Wes Anderson and George Clooney.

The next person got to blue belt in karate.

Offline Lucius Cornelius

  • When I'm good I'm very, very good, but when I'm bad, I'm better
  • Lord
  • Seducer
  • *
  • Join Date: Mar 2010
  • Gender: Male
  • Anything worth doing is worth doing slowly
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #426 on: September 23, 2010, 02:10:50 AM »
Actually brown belt, but lot lot lot of years since i have it and stop practique long time ago, so think that forgot almost all.


Next person has run for a fight at least once.

Offline Scoot Morningside

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #427 on: September 23, 2010, 02:13:49 AM »
Nope, but I've gotten my ass kicked a few times, and one of the times just stood there looking like an idiot like a human punching bag.

Next person prefers mandarin oranges over all other kinds.

Offline BubblesTopic starter

  • Needy Devotee..
  • Deverified
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: "I am all Over you..Do you want me to?"~
  • Gender: Female
  • "Sure you wanna taste me..?"
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #428 on: September 23, 2010, 09:15:52 AM »
False..


the next user lives in Europe.?

Offline Lucius Cornelius

  • When I'm good I'm very, very good, but when I'm bad, I'm better
  • Lord
  • Seducer
  • *
  • Join Date: Mar 2010
  • Gender: Male
  • Anything worth doing is worth doing slowly
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #429 on: September 23, 2010, 09:22:40 AM »
Yes, true indeed.


next person have had long long hair, at least long until ass, once in his/her life

Offline BubblesTopic starter

  • Needy Devotee..
  • Deverified
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: "I am all Over you..Do you want me to?"~
  • Gender: Female
  • "Sure you wanna taste me..?"
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #430 on: September 23, 2010, 10:51:01 AM »
yes I did ^.^ for 10 years..then cut it..for some reason ..


the next person likes the city in which they live now?

Offline Lucius Cornelius

  • When I'm good I'm very, very good, but when I'm bad, I'm better
  • Lord
  • Seducer
  • *
  • Join Date: Mar 2010
  • Gender: Male
  • Anything worth doing is worth doing slowly
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #431 on: September 23, 2010, 11:00:22 AM »
not specially , don't mind to move in fact.


ok an easy one
next person for sure is willing to have long holidays!!

Offline lenka

  • ~Craving all sorts of deliciousness ~
  • Dame
  • Enchanter
  • *
  • Join Date: Jul 2010
  • Location: Anywhere my spirit can soar free
  • Gender: Female
  • No doubt off with the dragonflies
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #432 on: September 24, 2010, 06:57:35 AM »
FOR SURE! bring on any holidays!

the next person puts salt in everything when they cook?

Offline Lucius Cornelius

  • When I'm good I'm very, very good, but when I'm bad, I'm better
  • Lord
  • Seducer
  • *
  • Join Date: Mar 2010
  • Gender: Male
  • Anything worth doing is worth doing slowly
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #433 on: September 24, 2010, 08:39:05 AM »
well not everything but most of then.


next person love cheese

Offline BubblesTopic starter

  • Needy Devotee..
  • Deverified
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: "I am all Over you..Do you want me to?"~
  • Gender: Female
  • "Sure you wanna taste me..?"
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #434 on: September 24, 2010, 08:47:06 AM »
yess...

the next user likes cheesecake? : D

Online Insanityenviesme

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #435 on: September 24, 2010, 08:51:57 AM »
Yessss!!!

Next person had pizza yesterday

Offline Lucius Cornelius

  • When I'm good I'm very, very good, but when I'm bad, I'm better
  • Lord
  • Seducer
  • *
  • Join Date: Mar 2010
  • Gender: Male
  • Anything worth doing is worth doing slowly
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #436 on: September 24, 2010, 09:04:43 AM »
not a all!

next person feel really horny today

Offline BubblesTopic starter

  • Needy Devotee..
  • Deverified
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: "I am all Over you..Do you want me to?"~
  • Gender: Female
  • "Sure you wanna taste me..?"
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #437 on: September 24, 2010, 05:45:13 PM »
no..false XD

the next person dyed their hair at least once?

Offline villagelunatic

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #438 on: September 24, 2010, 05:47:17 PM »
no..false XD

the next person dyed their hair at least once?

*Rubs his bald head* Um.. naw.  I could dye my scalp for you though? :)

Ever called tech support just to realize they know less than you?

Offline BubblesTopic starter

  • Needy Devotee..
  • Deverified
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: "I am all Over you..Do you want me to?"~
  • Gender: Female
  • "Sure you wanna taste me..?"
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #439 on: September 24, 2010, 06:28:19 PM »
haha nah..no thank you ^.^
and No.


did you ever cheated?

Offline villagelunatic

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #440 on: September 24, 2010, 06:34:37 PM »
Only on tests.  It's not cheating if the wife is right there playing along. >:)

Ever wish you had cheated?

Offline BubblesTopic starter

  • Needy Devotee..
  • Deverified
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: "I am all Over you..Do you want me to?"~
  • Gender: Female
  • "Sure you wanna taste me..?"
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #441 on: September 24, 2010, 06:44:42 PM »
haha lol.Nope.


are you a fan of GC? : D

Offline Thufir Hawat

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #442 on: September 24, 2010, 10:17:25 PM »
haha lol.Nope.


are you a fan of GC? : D
Nope, I'm not into cricket. You mean George Chesterton, right :P?

Next person has never read a Guy Gavriel Kay's book.

Offline MrDiamondBackJack

  • "The thing in the coffin writhed, and a hideous, blood-curdling screech came from the opened red lips." - Bram Stoker, Dracula
  • Deverified
  • Bacchae
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: Chicago Area, U.S.A.
  • Gender: Male
  • "Life is hard. After all, it kills you." - K. H.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #443 on: September 24, 2010, 10:46:36 PM »
You are correct, but when I looked him up on Wiki, I realized that he is someone I should be reading.

The next person actually LIKE the ending to the Island in the Sea of Time Trilogy by S.M. Sterling.

Offline Scoot Morningside

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #444 on: September 24, 2010, 10:53:22 PM »
I've never even heard of S.M. Sterling.

Next person will be all, "I can't believe he's never even heard of S.M. Sterling. He's phenomenal! ...except the ending to that Island in the Sea of Time trilogy."

Offline MrDiamondBackJack

  • "The thing in the coffin writhed, and a hideous, blood-curdling screech came from the opened red lips." - Bram Stoker, Dracula
  • Deverified
  • Bacchae
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: Chicago Area, U.S.A.
  • Gender: Male
  • "Life is hard. After all, it kills you." - K. H.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #445 on: September 24, 2010, 11:58:06 PM »
YUP!

http://www.amazon.com/Island-Sea-Time-S-Stirling/dp/0451456750

The next person will be a sarcastic fox who is just a bit witter than the rest of us, causing us all to quietly resent him and want to cut off his tail and wear it as a neck tie.

Offline Scoot Morningside

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #446 on: September 25, 2010, 12:08:46 AM »
Haha, why not?  :-)

The next person could not find a designated driver for tonight...?

Offline BubblesTopic starter

  • Needy Devotee..
  • Deverified
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: "I am all Over you..Do you want me to?"~
  • Gender: Female
  • "Sure you wanna taste me..?"
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #447 on: September 25, 2010, 01:26:40 AM »
Nope, I'm not into cricket. You mean George Chesterton, right :P?

Next person has never read a Guy Gavriel Kay's book.
nope I meant Good CHarlotte>_>

I don't need one.


the next user loves to drink on parties?

Offline Scoot Morningside

Re: Guess something about the next Person.
« Reply #448 on: September 25, 2010, 01:56:08 AM »
Of course, I do!

Next user...favorite instrument is the bass.

Offline MrDiamondBackJack

  • "The thing in the coffin writhed, and a hideous, blood-curdling screech came from the opened red lips." - Bram Stoker, Dracula
  • Deverified
  • Bacchae
  • *
  • Join Date: Sep 2010
  • Location: Chicago Area, U.S.A.
  • Gender: Male
  • "Life is hard. After all, it kills you." - K. H.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Guess something about the next Person.
« Reply #449 on: September 25, 2010, 02:04:53 AM »
Nope... Good night scootm old boy.  My favorite is the clarinet, because that is what I played in marching band and it was the music that revolutionized big band.

The next person will immediately go find a copy of Machette on the internet and watch it.