You are either not logged in or not registered with our community. Click here to register.
 
December 05, 2016, 02:43:09 AM

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Click here if you are having problems.
Default Wide Screen Beige Lilac Rainbow Black & Blue October Send us your theme!

Hark!  The Herald!
Holiday Issue 2016

Wiki Blogs Dicebot

Author Topic: Wolf Sanctuary[EX]  (Read 2777 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Black Orchid

  • Chatelaine of sleep, Courtesan of dreams.
  • Lady
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Jan 2010
  • Location: Warming your bed
  • Gender: Female
  • Oh Lord give me chastity, but do not give it yet
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #25 on: July 18, 2010, 08:49:38 PM »
Okay then, thank you!

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #26 on: July 18, 2010, 08:53:08 PM »
2-3. Wolves can be considered equivalent to a large-breed of dog in the age ranges, though wild wolves only live to about 50 in human terms. So, 2-3 is twenties to early thirties.

Yup yup, thanks for answering Peace.

I might not exactly do that in the beginning but I will starting adding more to each post lol.

Whatever your comfortable with :)

Offline Shadow879

  • Reluctant Warrior
  • Lady
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Jul 2010
  • Location: Citrus Heights, CA
  • Gender: Female
  • He who loves, needs no God, love is more powerful.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #27 on: July 18, 2010, 09:44:39 PM »
I would like my wolf, Kota, to be friends with yours, Isi, regardless of the pack structure. Discuss?

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #28 on: July 18, 2010, 09:51:15 PM »
I would like my wolf, Kota, to be friends with yours, Isi, regardless of the pack structure. Discuss?

Of course, they can be friends.  But keep in mind that her role in the pack is to allow the rest of the pack to vent feelings, sorta like the glue that holds them together.  If frustrations in a wolves pack aren't vented, than needless and constant fights for dominance over higher ranking wolves would be incessant, and in effect weaken and break down a pack.  So if Kota ever feels frustration, she can rough house with Isi, like children who mock wrestle do lol.  but that being said, I in no way would be averse to them being friends.  Although since they will just be coming across each other, and forming a pack, she might be a bit ill at ease with Kota at first; eventually she'll warm up to her though :)

Offline Shadow879

  • Reluctant Warrior
  • Lady
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Jul 2010
  • Location: Citrus Heights, CA
  • Gender: Female
  • He who loves, needs no God, love is more powerful.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #29 on: July 18, 2010, 10:13:12 PM »
Ok, awesome :)

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #30 on: July 18, 2010, 10:14:01 PM »
Hey everyone, just thought I'd put this up here since I know it can be a bit tricky at first.

The code to make a word(s) a link is:

Code: [Select]
[url=link here]your word[/url]
An example of this is:

Gideons Wolf



Ok, awesome :)

:D

Offline Gideon

Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #31 on: July 18, 2010, 10:16:25 PM »
I can't change the appearence because I'm a ning sorry Undisclosed

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #32 on: July 18, 2010, 10:32:00 PM »
I can't change the appearence because I'm a ning sorry Undisclosed

Bleh, I keep forgetting that lmao.  You can post your changed profile up again though, instead of editing it since you can't.

Offline Shadow879

  • Reluctant Warrior
  • Lady
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Jul 2010
  • Location: Citrus Heights, CA
  • Gender: Female
  • He who loves, needs no God, love is more powerful.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #33 on: July 18, 2010, 10:33:11 PM »
What's an NING?

Offline Gideon

Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #34 on: July 18, 2010, 10:37:51 PM »
We are an elite mod...... errrrrr nevermind we're halfway approved members yeah that's the official story, yeah we're halfway approved memebers who can do anything except edit.

Offline Shadow879

  • Reluctant Warrior
  • Lady
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Jul 2010
  • Location: Citrus Heights, CA
  • Gender: Female
  • He who loves, needs no God, love is more powerful.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #35 on: July 18, 2010, 10:41:56 PM »
Ah, ok.

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #36 on: July 18, 2010, 10:43:01 PM »
We are an elite mod...... errrrrr nevermind we're halfway approved members yeah that's the official story, yeah we're halfway approved memebers who can do anything except edit.

Lol you beat me to answering!

Offline Black Orchid

  • Chatelaine of sleep, Courtesan of dreams.
  • Lady
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Jan 2010
  • Location: Warming your bed
  • Gender: Female
  • Oh Lord give me chastity, but do not give it yet
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #37 on: July 18, 2010, 11:00:59 PM »
Maybe if you delete it, and write it again? I don't know, if it really matters, delete it. I'm sure no one minds if you do  :-).

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #38 on: July 18, 2010, 11:15:43 PM »
Maybe if you delete it, and write it again? I don't know, if it really matters, delete it. I'm sure no one minds if you do  :-).

Actually that might be a good idea.  Once you've posted your edited character profile, delete the last one, that way it keeps the thread looking clean.

Loved your wolf Black! We have almost all the characters up, I'll be throwing out an OOC thread soon.

Offline Black Orchid

  • Chatelaine of sleep, Courtesan of dreams.
  • Lady
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Jan 2010
  • Location: Warming your bed
  • Gender: Female
  • Oh Lord give me chastity, but do not give it yet
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #39 on: July 18, 2010, 11:20:06 PM »
Thank you, I always love making the odd ball of the RP ;)

Offline Gideon

Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #40 on: July 18, 2010, 11:31:09 PM »
Well I added an updated character sheet I don't know if I can delte the old one though. Damn you Ning status!

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #41 on: July 18, 2010, 11:44:03 PM »
Thank you, I always love making the odd ball of the RP ;)

And I will admit to thinking "odd ball," well not in those words exactly, when reading your wolf's profile lol.  Although I'm thinking there are a few oddities in this little pack that's forming, lol; Which I'm delighting in btw.

Well I added an updated character sheet I don't know if I can delte the old one though. Damn you Ning status!

I read it!  And loved it, your wolf's name has been added to cast of characters :)  Go to where your first post in that thread was, and check the top right hand of that post.  It's here that you'll see you're quote button, if you're able to delete the post the "Delete" option should be right next to your Quote button.



And we only need one last character profile to go up and we have a full cast!  Yay!!!  The OOC thread is also up, and can be found in the first post of this thread under Game Links, or you can click here.

Offline Gideon

Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #42 on: July 18, 2010, 11:47:41 PM »
Yup can't delete it lol

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #43 on: July 18, 2010, 11:50:55 PM »
Yup can't delete it lol

Lol, than it's fine, no worries :)

I'm really excited, we just need our Alpha's character, and we can start.

Offline Gideon

Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #44 on: July 18, 2010, 11:53:35 PM »
Yay! lol

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #45 on: July 18, 2010, 11:59:23 PM »
I'm a lil bit surprised at how fast this game filled up, but a good surprised lol.

Offline Gideon

Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #46 on: July 19, 2010, 12:00:26 AM »
I know right? lol it filled up in less then 24 hours that has to be a record.

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX - Tentatively Filled]
« Reply #47 on: July 19, 2010, 12:07:08 AM »
Well I don't know about a record, but it was speedy as all hell.

Okay moving all conversations to OOC, and locking this thread since the roles are filled.

TTYa in the OOC!

Offline undisclosedtoyouTopic starter

  • .::.Day Dreamer.::. .::.E's Panty Inspector.::.
  • Lady
  • Addict
  • *
  • Join Date: Dec 2008
  • Location: San Diego, California
  • Gender: Female
  • Nemo me impune lacessit
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 2
Re: Wolf Sanctuary[EX]
« Reply #48 on: July 25, 2010, 09:29:56 PM »
We Have One Spot Open!!!

The position for a male Subordinate wolf is open for someone to snatch up. 
If your interested, please let us know.
Thank you.

Offline Dragonfly7022003

  • Death: Human beings make life so interesting. Do you know, that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom.
  • Lady
  • Seducer
  • *
  • Join Date: May 2010
  • Location: You can't map an imagination.
  • Gender: Female
  • Strangers with candy have the best stories.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Wolf Sanctuary[EX]
« Reply #49 on: July 26, 2010, 11:18:56 AM »
We Have One Spot Open!!!

The position for a male Subordinate wolf is open for someone to snatch up. 
If your interested, please let us know.
Thank you.

What exaly is the Subordinate wolf?