You are either not logged in or not registered with our community. Click here to register.
 
December 03, 2016, 09:53:19 AM

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Click here if you are having problems.
Default Wide Screen Beige Lilac Rainbow Black & Blue October Send us your theme!

Hark!  The Herald!
Holiday Issue 2016

Wiki Blogs Dicebot

Author Topic: Incest Group RP! We need a Fraternal Twin Sister!!!!!!!!!!!  (Read 4068 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Orathio

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #25 on: March 31, 2010, 08:39:42 PM »
 What we are gonna start without my wife =p Oh you kids!! Who is gonna keep me warm at nights =(? About the age limit I can increase my age if need be lol.

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #26 on: March 31, 2010, 08:43:34 PM »
Lol....one of your kids will keep you warm at night. *winks*

This actually evens the couples out...Son x Daughter, Father x Daughter, And the Twins...:P Makes it an even 6 person RP...

Soo..yeah..I'll start this up tommorow!

Offline Orathio

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #27 on: March 31, 2010, 08:51:33 PM »
 Alright sounds good wolfy lol =p killing the mother before we start lol nah she can join halfway maybe she left on vacations or something lol.

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #28 on: March 31, 2010, 08:54:10 PM »
Well, this is going to be a family trip to a nude beach, basically..so perhaps she just stayed in the room? o-o

The family is rich, so they of course are going to their own beach house. :D

Offline Orathio

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #29 on: March 31, 2010, 09:08:34 PM »
 Maybe the father is a big shot doctor ;)

Offline sinoraa

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #30 on: March 31, 2010, 09:18:02 PM »
I could give mother a try

Offline gnoah

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #31 on: March 31, 2010, 09:20:10 PM »
Woo!  So has this family gone to the nude beach before? Are they already incestuous?

Offline Kandy

  • My loving master holds the key and only he...
  • Underage
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Feb 2010
  • Location: Spokane Washington
  • Gender: Female
  • ... knows where to find me.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #32 on: March 31, 2010, 09:24:31 PM »
I'm kinda having a malfunction with my comp. If it's not fixed by tomorrow you guys go ahead and start. Big sis will show up later arriving to be with her family on vacation from school.

Offline gnoah

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #33 on: April 02, 2010, 02:11:18 PM »
This isnt DOA is it?

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #34 on: April 02, 2010, 02:13:00 PM »
Ok..Sinoraa is the mother. :D

The family is already incestuous, save for the two youngest children, who haven't been brought into it yet (An idea that Sasha provided). It's up to mom and dad (Or the two oldest of either sex, so My character and the oldest daughter) to bring them into it, although they of course have been practicing together secretly for a while.

This is the families first trip to a nude beach, but not their first trip to a beach period. Usually, they go to their own private island, but this time daddy decided to spice it up a bit by taking them to a nude beach (a very exclusive Nude beach, of course. :P)...

The family of course has their own beach-front mansion, and each member has their own room, though sharing rooms is of course going to happen (My character and Daylilies, being Twins, will share a room, for instance).


Aaaand...yeah. O_o...So what does everyone think?

No, of course no, Gnoah. Lol.

Offline gnoah

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #35 on: April 02, 2010, 02:27:04 PM »
Sounds great, So let me get this straight

Dad - Francisco (35)
Mom - (Sinoraa) (?)
Daughter - (Kandy) (?)
Daughter -Mary - (18)
Son - Gus (17)
Twin Girl - Raigi (16)
Twin Boy - Vicky (16)

That is what i threw together from the Bio page.  mom, dad and who are already playing?

And if anyone wants to talk about your characters relationship with Gus let please pm me.

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #36 on: April 02, 2010, 02:40:43 PM »
Lol..I didn't realize Raiga and Vicky were the youngest, but that's ok.


Everyone from Gus-Upward is already involved and having sex together.

Of course, Raiga and Vicky already have an incestuous relationship, but they keep it secret from the rest of the family, not knowing yet that their family is openly incestuous.

Ya know? :P

Offline gnoah

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #37 on: April 02, 2010, 02:45:47 PM »
Groovy, What if Gus knows? But only cause he often spys on Vicky and caught you too together?

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #38 on: April 02, 2010, 02:50:51 PM »
If you want. :D..I'm sure Day wouldn't mind if Gus also joins in occasionally...but he has to keep it secret! lol.

Offline gnoah

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #39 on: April 02, 2010, 02:51:50 PM »
Nice. SHHHHH!

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #40 on: April 02, 2010, 03:03:00 PM »
Lol..I'm gonna post up the thread tonight, I hope..so I'll see you then. :D

Offline gnoah

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #41 on: April 02, 2010, 03:13:49 PM »
Dont need to worry about me posting.

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #42 on: April 02, 2010, 07:38:34 PM »
ok people..we neeeeed...

A last name. O_o

Offline Kandy

  • My loving master holds the key and only he...
  • Underage
  • Enchanted
  • *
  • Join Date: Feb 2010
  • Location: Spokane Washington
  • Gender: Female
  • ... knows where to find me.
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 0
Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #43 on: April 02, 2010, 07:45:45 PM »
I suck at coming up with names. On the upside my comp is working again!

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #44 on: April 02, 2010, 08:11:51 PM »
Wellt, we need a last name before we can begin...suggestions? o3o

Online The Dark Raven

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #45 on: April 02, 2010, 08:19:14 PM »
Jackson?

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Mother!!!!
« Reply #46 on: April 02, 2010, 08:20:02 PM »
Lol...Sure, why not? :P

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Fraternal Twin Sister!!!!!!!!!!!
« Reply #47 on: April 04, 2010, 08:55:42 PM »
Well, since Daylily decided to drop, Now we need a Fraternal Twin sister for my character.

Offline Ravyn

Re: Incest Group RP! We need a Fraternal Twin Sister!!!!!!!!!!!
« Reply #48 on: April 04, 2010, 09:08:13 PM »
how unfortunate :(
I noticed it didn't really make it past the first post

Offline WolfyTopic starter

Re: Incest Group RP! We need a Fraternal Twin Sister!!!!!!!!!!!
« Reply #49 on: April 04, 2010, 09:10:42 PM »
Not yet, Rav..but give it time. *smacks roleplay* Don't you die on me!! it has a strong heart! IT WANTS TO LIVE!!!