You are either not logged in or not registered with our community. Click here to register.
 
December 16, 2018, 06:38:41 AM

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Click here if you are having problems.
Default Wide Screen Beige Lilac Rainbow Black & Blue October Send us your theme!

Wiki Blogs Dicebot

Author Topic: Who will post next? (II)  (Read 139123 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3150 on: October 06, 2013, 10:36:24 AM »
There's whole thread of them.

Together we could rule them as father and son daughter, Fantasia! (If you are into incest that is :P)

Offline Fantasia Tripp

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3151 on: October 06, 2013, 10:49:39 AM »
Pillowforts Rock!

Hmmm *rubs chin* This is a possibility

Online TheLegionary

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3152 on: October 06, 2013, 11:44:19 AM »
Nope.
Nicholas?

Offline Fantasia Tripp

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3153 on: October 06, 2013, 11:48:56 AM »
Nope

May I borrow your towel,
TheLegionary

Online TheLegionary

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3154 on: October 06, 2013, 11:55:59 AM »
Nope. Funny you are the first person to ask me to bring the towel, Fantasia. Normally, girls want to see me without it.
Do you copy Fanatasia?

Offline Fantasia Tripp

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3155 on: October 06, 2013, 11:59:21 AM »
You misinterpreted my meaning.  I wanted to borrow the towel so you couldn't 'hide' behind it

TheLegionary

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3156 on: October 06, 2013, 01:16:23 PM »
Didn't miss me at all dear?

*snuggles against fantasia*

Offline Nexus1199

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3157 on: October 06, 2013, 01:19:53 PM »
Why are you snuggling me Thor?


Fantasia, care to meet?

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3158 on: October 06, 2013, 01:50:45 PM »
nah. *continues snuggling nexus*

Daleks are just soooo fluffy :)

Offline Nexus1199

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3159 on: October 06, 2013, 02:03:24 PM »
-pokes the delusional Galanthor-


I think Thor will post next

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3160 on: October 06, 2013, 02:04:52 PM »
*dies of the deep wound the poke caused*

Nexus will return to the scene of crime.

Offline Nexus1199

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3161 on: October 06, 2013, 02:21:36 PM »
-looks at the millionth Thor I have killed and I burn the body-


Thor shall return to see his burning body

Online TheLegionary

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3162 on: October 06, 2013, 05:05:58 PM »
Nope.
Seress?

Offline Nexus1199

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3163 on: October 06, 2013, 05:46:50 PM »
Nope


Legionary, care for a second guess?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3164 on: October 06, 2013, 06:21:05 PM »
Nope, sorry.


Vile?

Offline Nexus1199

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3165 on: October 07, 2013, 04:09:47 AM »
wrong


Thor

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3166 on: October 07, 2013, 04:25:23 AM »
Yep

Nexus?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3167 on: October 07, 2013, 09:42:43 AM »
sorry darling...

Thor?

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3168 on: October 07, 2013, 09:44:14 AM »
mew? *licks cheek*

Snickerz, come back and keep me?

Offline Silver

  • Iridescent | Enigmatic Thoughtful Conundrum ♡
  • Dame
  • Addict
  • *
  • Join Date: Sep 2008
  • Location: Where Schories Inspires ♡ Deep within Dreams and Winegum ♡
  • Gender: Female
  • No matter where I go... here I am...
  • My Role Play Preferences
  • View My Rolls
  • Referrals: 6
Re: Who will post next? (II)
« Reply #3169 on: October 07, 2013, 09:44:42 AM »
Nope.

Now Snickerz

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3170 on: October 07, 2013, 09:45:27 AM »
haha.... Morning Silver dear. :-)


*snugz Thor because he'll be next*

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3171 on: October 07, 2013, 11:18:38 AM »
*purrs*

Silver?

Offline Nexus1199

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3172 on: October 07, 2013, 11:25:21 AM »
Wrong


lays out catnip to catch a Galanthor

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3173 on: October 07, 2013, 11:32:19 AM »
Wrong!

He'll post next though.

Online Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3174 on: October 07, 2013, 11:37:40 AM »
anything for you ♥

Nexus come back?