You are either not logged in or not registered with our community. Click here to register.
 
November 20, 2018, 10:06:57 PM

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Click here if you are having problems.
Default Wide Screen Beige Lilac Rainbow Black & Blue October Send us your theme!

Wiki Blogs Dicebot

Author Topic: Who will post next? (II)  (Read 131885 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Seress

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3050 on: October 04, 2013, 02:10:04 AM »
Not Remy this time.


But maybe Remy now? :)

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3051 on: October 04, 2013, 02:13:27 AM »
No, Galanthor

want her snuggles instead Seress?

Offline Seress

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3052 on: October 04, 2013, 02:41:52 AM »
*gets some snuggles*

Would Silver be the next to stop by?

Offline Tersius

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3053 on: October 04, 2013, 05:52:16 AM »
Sorry to disappoint, it's just me.


Will Seress return?

Online TheLegionary

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3054 on: October 04, 2013, 08:14:06 AM »
Wrong.

What about the pretty Snickerz?

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3055 on: October 04, 2013, 08:26:41 AM »
meh, to depressed to snicker :-/

TL?

Offline Seress

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3056 on: October 04, 2013, 08:58:59 AM »
I hath returned, not in time but still...  XD


I'm going to guess for a Tersius then to help cheer Gal up.


Offline Tersius

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3057 on: October 04, 2013, 10:38:30 AM »
It is indeed I!

Perhaps Seress will return once again, but maybe on time? :P

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3058 on: October 04, 2013, 10:40:28 AM »
Nope...me again, killing your hopes :P

Sorry.

Seress?

Offline Renegade Vile

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3059 on: October 04, 2013, 11:10:40 AM »
No, just me.

Next up is Snickerz, I know she's around.

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3060 on: October 04, 2013, 12:09:50 PM »
You're lying!

Snickerz would hug me if she was there  :'(

Online TheLegionary

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3061 on: October 04, 2013, 02:36:41 PM »
Wrong.

Galanthor?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3062 on: October 04, 2013, 04:00:37 PM »
Aww.


*hugz everyone who missed me*

Sorry I went poof for so long. :(


I say Zaphod will come say hi. :D

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3063 on: October 04, 2013, 04:03:56 PM »
*still clings to Snickerz back* nope

poofing in again Snickerz?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3064 on: October 04, 2013, 04:05:26 PM »
I guess since you asked so nice. ;)

We seen anything of Hue recently?

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3065 on: October 04, 2013, 04:14:10 PM »
No, maybe he got approved and started a harem?

Btw wanna join mine Snickerz?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3066 on: October 04, 2013, 04:19:03 PM »
He got approved and started a harem? Is that how that works?

heh... I don't know if I could, I mean according to some people I have one of my own. :/

How about Nexus then?

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3067 on: October 04, 2013, 04:21:24 PM »
Nah, he ain't my type.

Can i join yours snickers?^^

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3068 on: October 04, 2013, 04:22:43 PM »
*falls over laughing*

That's not what I meant!

heh... Yes Thor, you may join mine if you like.

but you have to come back first. :D

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3069 on: October 04, 2013, 04:27:22 PM »
*clings* do i get a cute collar? I like collars

Pleasepleasepleaseplease snickers?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3070 on: October 04, 2013, 04:31:11 PM »
*clings* do i get a cute collar? I like collars

Pleasepleasepleaseplease snickers?

*giggles*
Sure darlin, you can totally have a collar. ;)

What kind would you like?

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3071 on: October 04, 2013, 04:32:37 PM »
you must decide it's your harem after all :P

What do you think would suit me, snickerz?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3072 on: October 04, 2013, 04:39:18 PM »
Hmmm, idk. that's a very good question. I may have to think on it for a while.


while I do I think Vile should come visit

Offline Galanthor

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3073 on: October 04, 2013, 04:43:26 PM »
Not sure if he's there
want snuggles instead Snickers?

Offline Snickerz

Re: Who will post next? (II)
« Reply #3074 on: October 04, 2013, 04:54:06 PM »
*snuggles into Thor*

I do love me some snuggles darlin. ;)

But you know you gotta stick around for them.